среда

три «стратегічних лінії» адвокатування

Громадянське лобіювання (громадянське заступництво, громадянське представництво, адвокация) – це процес відстоювання, захисту чи підтримки певної справи або ідеї в інтересах конкретних груп людей. Процес громадянського лобіювання вважається завершеним, коли приймається владне рішення та, у відповідності до нього, проблема вирішується.
Ідеальний результат захисту громадських інтересів - внесення реальних змін в життя людей, інституціоналізація демократичних процедур, «мирне впровадження» нових позитивних стереотипів, норм, уявлень. Або, інакше кажучи, мета адвокатування - більш справедливий порядок речей.

Можна виділити три «стратегічних лінії» адвокатування:

1) адвокатування через переговори і з допомогою інших засобів
2) адвокатування через судовий захист
3) адвокатування через проведення громадянських кампаній та акцій

Громадянська кампанія - це серія взаємопов'язаних заходів протягом певного періоду часу, націлена на досягнення конкретних результатів у подоланні суспільно значущої проблеми і використовує різні тактики впливу на організації та конкретних осіб з тим,щоб вони певним чином змінили свої уявлення, поведінку або рішення.

Комментариев нет:

Отправить комментарий