вторник

“Ключове повідомлення”

Дуже важливим є правильне формулювання ключового повідомлення кампанії. “Ключове повідомлення” це стислий текст, який буде повторюватись багато разів для того, щоб :
А) залучити якомога більше союзників
Б) змусити владу вирішити проблему
Яким повинне бути гарне ключове повідомлення?
По-перше, віно повинно бути стислим. Якщо Ви не зможете привернути увагу за хвилину, Ви її ніколи не привернете.
По-друге, віно повинно бути правдивим та вселяти довіру.
Ключове повідомлення повинно бути важливим для людей. Дослідження доводять, що люди сприймають інформацію вибірково. Вони приділяють увагу тільки тій інформації, яка відповідає їхнім поглядам та яку вони вважають важливою.
Ключове повідомлення повинно бути контрастним. Ключове повідомлення має показувати, ЯК Є та ЯК МАЄ БУТИ.
Воно має бути простим та емоційним. Тут недоречно показувати свій інтелект, спеціальні знання, тощо. Краще апелювати не до логіки, а до почуттів, малювати картинку з реального життя, яка може сподобатись багатьом.
Ключове повідомлення потрібно спрямовувати на вашу адресну групу. Якщо ви звертаєтесь до всіх, то ви не звертаєтесь ні до кого. Ви повинні знати, до кого звертаєтесь.
Ключове повідомлення треба повторювати багато разів. На людей обрушується величезна кількість інформації. Для того щоб Вас почули, Вам треба повторювати ключове повідомлення знову й знову.
Не відхиляйтесь від свого ключового повідомлення. Навіть якщо ваші опоненти нав’язують Вам обговорення проблем, які виходять за межі повідомлення, Вам потрібно коротко відреагувати на їхні випади та повернутись до ваших ключових повідомлень.

Комментариев нет:

Отправить комментарий