вторник

Етапи проведення акції

Етапи проведення акції
- розсилка прес-анонсу;
- подача повідомлення про акцію до органу місцевого самоврядування;
- поширення запрошення на акцію усіма доступними способами (якщо акція суто для своїх – то розсилкою та телефоном, якщо це масова акція – додається розклеювання оголошень, розповсюдження анонсу в Інтернеті, пресі);
- проведення власне акції;
- розсилка прес-релізу.
Готуючись до проведення акції, потурбуйтеся про її анонсування. Основні принципи
подібні до принципів анонсування прес-конференції. Ваш анонс має зацікавити журналістів,
коротко повідомте в ньому причину проведення Вашої акції. Більш детальну інформацію
викладіть у прес-релізі, який має розповсюджуватися безпосередньо під час акції. Призначте
особу, що працюватиме з журналістами. Ця людина не повинна брати безпосередньої участі в акції. В її обов'язки входить поширення прес-релізу, інших інформаційних матеріалів, реєстрація журналістів і спілкування з ними, організація інтерв'ю з учасниками акції. Бажано, щоб цю людину можна було легко впізнати серед інших учасників, наприклад, за допомогою бейджу. Наочність акції. Фото- або відеорепортажі акції є дуже важливими, тож плануйте акцію таким чином, щоб вона була цікавою як інформаційно, так і наочно. Акція має бути динамічною, видовищною і цікавою. Добір кольорів. Враховуйте, що більшість з фоторепортажів, якщо не всі, будуть чорно- білими, тому ретельно добирайте кольори і їх комбінування. Не забувайте і про вигляд у кольорі. Не завадить заздалегідь зробити декілька пробних фотографій.
Огляд місця. Спробуйте подивитися на місце, обране Вами для акції, очима фотографа або оператора. Продумайте баланс між рухомими і нерухомими об'єктами. Якщо сценарієм акції передбачається швидка зміна подій, обов'язково порадьте операторам кращі точки для зйомок, а також моменти підвищеної уваги.
Наповненість кадру. Фотографія (або відео-картинка) має показати:
місце, де відбувається акція (фон має легко упізнаватися);
чому акція відбувається саме тут, тобто, картинка має містити щось, що символізує Вашого "ворога". Якщо це завод-забруднювач – то його труби, якщо це установа – то вивіску на парадному вході;
організаторів акції;
транспарант (якщо такий є) має бути достатньо великим і розбірливим як для цілей акції, так і для фото(відео)операторів; він повинен надавати інформацію "хто" і "чому";
уникайте довгих транспарантів.
Якщо можливо, робіть свої власні фотографії і відеозйомку. По-перше, до Вас можуть звернутися журналісти, які з тих чи інших причин не мали змоги прибути на акцію, але бажають подати матеріал про неї, і, по-друге, завжди корисно мати власний архів.
Основним, кульмінаційним моментом акції має стати:
А) перформенс;
Б)вручення чиновникам, яких ви пікетуєте, тексту звернення (петиції) від вашої організації в якому стисло опишіть ваші вимоги. Власне, можете зробити це вручення елементом перформенсу.
Використовуйте якомога більше креативу та неочікуваних сюжетних ходів під час акції. Чим креативніша акція – тим більше про неї напишуть чи покажуть по ТБ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий